Subscription
V případě počítačových her se model předplatného obvykle týká placeného přístupu k obsahu nebo službám ve hře na pravidelné bázi. Existují různé způsoby, jak se tento model může v počítačových hrách projevovat:
-
Season Pass (Sezónní předplatné): Některé hry nabízejí sezónní předplatné, které hráčům umožňuje získat přístup k veškerému obsahu, který je vydáván během určité sezóny. To může zahrnovat nová rozšíření, postavy, mise nebo jiné herní prvky.
-
Online Multiplayer Services (Online multiplayer služby): Některé hry, zejména ty s výrazným online multiplayerem, vyžadují pravidelné předplatné pro přístup k online službám. Tím se hráči zabezpečují proti podvádění, získávají přístup k exkluzivním funkcím a zajišťují udržování serverů.
-
Monthly Subscriptions (Měsíční předplatné): Některé hry nabízejí předplatné, které hráčům poskytuje určité výhody nebo bonusy každý měsíc. To může zahrnovat in-game měnu, exkluzivní předměty nebo přístup k uzamčenému obsahu.
-
Game Pass Services (Služby jako Game Pass): Některé platformy nabízejí služby typu "Game Pass," které umožňují předplatitelům hrát širokou škálu her za jediný měsíční poplatek. To může zahrnovat jak nové, tak i starší tituly.
Předplatné v počítačových hrách může poskytovat výhody, jako jsou exkluzivní obsah, rychlý přístup k novým herním prvkům nebo dokonce slevy na digitální nákupy. Pro vývojáře může být model předplatného způsobem, jak udržet trvalý tok příjmů a poskytovat pravidelnou podporu a aktualizace pro hru.